Ziggo klantenservice

Wanneer je een vraag hebt over je Ziggo abonnement of problemen ervaart met je internet-, tv- of bellen abonnement dan wil je zo snel mogelijk geholpen worden. Je kunt bij Ziggo op verschillende manieren een antwoord op je vraag krijgen. Je kunt zelf op zoek gaan naar het antwoord, hiervoor ga je naar de klantenservice pagina op de website of je kunt telefonisch contact opnemen met een Ziggo medewerker. Daarnaast is het ook mogelijk om een Ziggo servicepunt te bezoeken. Wanneer je een zakelijke klant ben Ziggo dan dien je contact op te nemen met de zakelijke klantenservice.

Ziggo klantenservice bereiken

Je kunt als privé gebruiker de Ziggo klantenservice bereiken door te bellen naar 0900-1844. Rechtstreeks bellen met je mobiel is mogelijk, indien je een Ziggo abonnement hebt. Je hoeft dan alleen 1200 in te toetsen. Wil je een bestelling plaatsen? Dan bel je naar 0900-0730. Voor ZZP en MKB vragen bel je naar 0800-0620 en voor Groot Zakelijk vragen 088-1212500. Indien je als ZZP’er of MKB’er een Ziggo product wilt bestellen dan neem je contact op via 0800-0640. Groot Zakelijk klanten bellen hiervoor naar 088-1239500. Je betaalt het normale beltarief wanneer je contact opneemt met de klantenservice.

Zelf het antwoord opzoeken

Op de klantenservice pagina van Ziggo kun je soms ook het antwoord op jouw vraag vinden. Je vindt hier meer informatie over het installeren en het gebruiken van Ziggo producten. Ook antwoorden op alle administratieve vragen vind je hier, zoals het doorgeven van een verhuizing. Niet alleen kun je op de klantenservice pagina veel antwoorden vinden, maar ook op de Ziggo Community pagina. Hier kunnen klanten een vraag posten of andere Ziggo klanten helpen met het beantwoorden van hun vraag. Indien je niet zeker weet of er sprake is van een storing dan kun je via de storingschecker controleren of er een storing in de buurt is. Is er geen storing, maar je ervaart wel problemen dan kun je de klantenservice van 08.00 uur tot 22.00 uur bereiken. Het is niet mogelijk om een e-mail te sturen naar de klantenservice. Je kunt wel een contactformulier invullen.  

Ziggo contact

Indien je een vraag hebt of kampt met een probleem dat betrekking heeft op een Ziggo product dan wil je graag contact leggen met de Ziggo klantenservice. Er zijn meerdere manieren van Ziggo contact. Je kunt bellen, een contactformulier invullen of zelf op zoek gaan naar het antwoord. Het kan voorkomen dat het druk is wanneer je belt met de klantenservice. Zoals bij elk bedrijf zijn er bepaalde spitsmomenten waarop veel mensen tegelijkertijd bellen. Dit is voornamelijk in de ochtenden en in de avonden. Mocht het druk zijn dan kun je ook even op de klantenservice pagina kijken.

Bereikbaarheid Ziggo contact

Je kunt de klantenservice van Ziggo bereiken door te bellen met 0900-1884. De verkoopafdeling is bereikbaar op het nummer 0900-0730. Via je mobiele telefoon kies je voor 1200. Dit kan alleen als je Ziggo abonnee bent. Zakelijke klanten kunnen op een andere manier Ziggo contact leggen. Zij bellen naar de zakelijke klantenservice via 0800-0620. Dit is het ZZP en MKB nummer. Groot Zakelijk belt naar 088-1212500. Indien je als zakelijke klant een bestelling wilt plaatsen dan bellen ZZP- en MKB klanten naar 0800-0640 en Groot Zakelijk via 088-1239500. Veel antwoorden op vragen kun je vinden op de klantenservice pagina van Ziggo. Hier vind je een overzicht van veelgestelde vragen, maar ook verschillende stappenplannen om je e-mail te installeren of wat je kunt doen wanneer een product een storing geeft. Je kunt geen Ziggo contact leggen per e-mail. Het is wel mogelijk om een contactformulier in te vullen.  

Ziggo helpdesk

Voor al je vragen of problemen die gaan over Ziggo producten kun je contact opnemen met de Ziggo helpdesk. Indien je op de klantenservice pagina van Ziggo geen antwoord kunt vinden op je vraag of probleem dan kun je telefonisch contact opnemen met de Ziggo helpdesk. Dit kan elke werkdag tussen 08.00 uur en 22.00 uur. Zakelijke klanten dienen contact op te nemen met de zakelijke Ziggo helpdesk. Het is niet mogelijk om de Ziggo helpdesk te e-mailen. Je kunt wel een contactformulier invullen met je vraag, klacht of wijziging. Een medewerker zal hier dan zo snel mogelijk op reageren.

Ziggo helpdesk bellen

Je kunt de Ziggo helpdesk bereiken door te bellen naar 0900-1844. Indien je belt over een nieuw product waar je interesse in hebt dan bel je met de verkoopafdeling via 0900-0730. Via je mobiel kun je 1200 intoetsen, mits je een Ziggo abonnement hebt. ZZP- en MKB klanten bellen de Ziggo helpdesk via 0800-0620 en Groot Zakelijk naar 088-121500. De ZZP of MKB verkoopafdeling bereik je door te bellen naar 0800-0640. De verkoopafdeling voor Groot Zakelijk is bereikbaar op 088-1239500. Ook zakelijke klanten kunnen gebruik maken van een contactformulier om eventuele wijzigingen door te geven.  

Bellen met Ziggo

Wanneer je problemen hebt met internet, tv, bellen of je mobiel dan wil je het probleem zo snel mogelijk oplossen. Je kunt hiervoor bellen met Ziggo of op zelf op zoek gaan naar het antwoord op de klantenservice pagina. Je vindt hier een overzicht van de meestgestelde vragen die bijvoorbeeld gaan over het installeren van e-mail of over problemen met je internetverbinding. De klantenservice van Ziggo is ingedeeld in een klantenservice voor privé gebruikers en er is een zakelijke klantenservice. Daar kun je terecht voor alle vragen op ZZP, MKB en Groot Zakelijk gebied.

Telefoonnummers Ziggo

Indien je wilt bellen met Ziggo dan kun je de klantenservice bereiken via 0900-1884. Je kunt ook bellen met Ziggo via je mobiele telefoon. Je belt dan naar 1200. Dit is alleen mogelijk wanneer je een mobiel abonnement bij Ziggo hebt afgesloten. Indien je nog geen klant bent bij Ziggo dan bel je naar 0900-0730. Je komt dan terecht bij de verkoopafdeling. Voor ZZP en MKB vragen bel je met de zakelijke klantenservice. Zij zijn bereikbaar op het nummer 0800-0620. Indien je als ZZP’er of MKB’er nog geen klant bent, maar wel interesse hebt in een product dan bel je naar 0800-0640. Groot Zakelijke klanten bellen met Ziggo via 088-1212500. De verkoopafdeling voor Groot Zakelijk is bereikbaar op het nummer 088-1239500. Indien je als zakelijke klant wijzigingen door wilt geven over IP-IVN, Ethernet, Corporate Internet, ISDN en VoIP dan kun je hiervoor een formulier downloaden en invullen. De klantenservice van Ziggo is niet bereikbaar per e-mail. Indien je digitaal een vraag wilt doorgeven dan kan dit met behulp van een contactformulier. Deze is bestemd voor vragen, klachten en om wijzigingen door te geven. Dit is beschikbaar voor zowel de privé gebruiker als de zakelijke klant.

Alternatieven voor bellen met Ziggo

Wanneer je de klantenservice belt, maar je komt in een lange wachtrij terecht dan is het mogelijk om zelf op zoek te gaan naar het antwoord. Op de klantenservice pagina van Ziggo vindt je handige stappenplannen die je kunt gebruiken om internet te installeren, maar ook om je e-mail in te stellen. Je kunt ook een kijkje nemen bij de Ziggo Community. Hier stellen Ziggo klanten vragen over problemen waar zij tegenaan lopen en andere klanten kunnen hierop reageren. Vaak vindt je hier de oplossing voor veel voorkomende problemen. Een ander alternatief is om een Ziggo verkoop- of servicepunt te bezoeken.    

Ziggo klantenservice

Op www.ziggo.nl vind je een uitgebreide helpdesk waar je heen kunt als je vragen of problemen hebt met je internet, tv of telefoon. Via de snel service kun je gelijk terecht met je vragen over WiFi. De onderwerpen zijn netjes geordend op de website, zodat je eenvoudig begeleid wordt naar het antwoord op jouw vraag. Er is ook een storingschecker te vinden, zodat jij te weten kunt komen of jouw storing meer mensen treft. Je kunt ook vragen om een monteur die de Ziggo producten goed voor je installeert.

Telefonisch contact

Voor vragen over internet, televisie en telefoon kun je Ziggo elke werkdag tussen 08:00 en 22:00 bereiken op 0900-1884. Voor het bestellen van producten bel je 0900-0730. Heb je een telefoonaansluiting van Ziggo? Dan bel je gratis 1200.

Ziggo Klantenservice

Ziggo is een aanbieder van internet, televisie, telefonie en mobiele diensten. Internet, televisie en telefonie worden aangeboden in alles-in-1 pakketten. Deze pakketten kunt u zelf vergelijken en samenstellen. Naast deze diensten biedt Ziggo ook abonnementen voor mobiele telefonie aan. Deze abonnementen zijn alleen beschikbaar voor mensen die al klant zijn bij Ziggo. Wanneer iets u niet helemaal duidelijk is of als u een vraag heeft dan kunt u hiervoor contact opnemen met de klantenservice.

Contact Ziggo

U kunt op verschillende manieren contact leggen met de klantenservice van Ziggo. Zo kunt u bellen met de klantenservice om uw vraag door te geven of om uw probleem te melden. U kunt echter ook uw vraag stellen aan het Webcare team door naar Facebook, Twitter of het forum te gaan. Door het contactformulier op de website in te vullen kunt u ook uw vraag stellen of uw klacht melden. Na de melding zal Ziggo telefonisch of per e-mail contact met u opnemen. Daarnaast is het altijd mogelijk om een winkel van Ziggo te bezoeken. In deze winkels van Ziggo werken medewerkers die uw vraag goed kunnen beantwoorden.