Wehkamp Klantenservice

Wehkamp is als postorderbedrijf begonnen en is inmiddels uitgegroeid tot een groot online warenhuis. Het assortiment van Wehkamp bestaat onder andere uit mode voor heren, dames en kinderen, woonaccessoires, elektronica, speelgoed, games, en verzorgingsartikelen. Het ruime aanbod wordt regelmatig uitgebreid zodat het aanbod altijd up to date is. Voordat u contact besluit op te nemen met de klantenservice is het verstandig om eerst op de website van Wehkamp de juiste informatie op te zoeken. In de meeste gevallen zult u hier een antwoord vinden op uw vraag.

Contact Wehkamp

Contact opnemen met de klantenservice is mogelijk via de webcare op de website. De webcare is 7 dagen per week bereikbaar van 8 uur ’s ochtends tot 11 uur ’s avonds. Naast de webcare kunt u ook uw vraag stellen via Twitter of via Facebook. Een e-mail sturen is ook een mogelijkheid. Hiervoor kunt u het contactformulier invullen of een e-mail sturen naar het e-mailadres klantenservice@wehkamp.nl. Naast al deze mogelijkheden is het ook een optie om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Een klacht kunt u melden door in te loggen met uw Wehkamp account.

Klantenservice Telefoonnummer Wehkamp

U kunt telefonisch contact opnemen met Wehkamp door te bellen met het nummer 038-8454545. Dit nummer kun u elke dag van de week bereiken, zowel doordeweeks als in het weekend. U kunt uw vraag stellen van 8 uur ’s ochtends tot 11 uur ’s avonds. De wachttijd wordt aangegeven op de website van Wehkamp en bedraagt gemiddeld minder dan 2 minuten. De telefonische klantenservice krijgt van klanten het cijfer 8,7.