VGZ Klantenservice

VGZ is een zorgverzekeraar in Nederland. De zorgverzekeraar is ontstaan als een particuliere ziektekostenverzekeraar die was opgericht door ziekenfondsen. Bij VGZ zijn ongeveer 4,2 miljoen mensen verzekerd. VGZ biedt basisverzekeringen aan en vele aanvullende verzekeringen, waardoor u de keuze heeft uit een ruim aanbod aan verzekeringen. Via Mijn VGZ kunt u erg veel zaken zelf regelen, waardoor u niet altijd contact op hoeft te nemen met de klantenservice. Daarnaast zijn er op de website van VGZ veel antwoorden te vinden op veelgestelde vragen.

Contact VGZ

Wanneer u een vraag heeft dan kunt u deze op vele verschillende manieren stellen aan de klantenservice van VGZ. Zo kunt u uw vraag stellen via social media zoals Facebook en Twitter of via een e-mail. Een e-mail kunt u sturen middels een contactformulier op de website van VGZ. Uiteraard is het altijd mogelijk om te bellen met de klantenservice. Hoe snel u antwoord krijgt hangt af van de manier waarop u contact op wilt nemen. Telefonisch zal u het snelste contact hebben met VGZ. Via social media zult u binnen 2 uur een antwoord ontvangen op uw vraag en via e-mail binnen 2 werkdagen.

Wat is het telefoonnummer van de klantenservice van VGZ?

Voor een vraag over uw zorgverzekering kunt u bellen met het nummer 0900-8490. Dit kan zowel op werkdagen als in het weekend. Wanneer u een vraag heeft over persoonlijk zorgadvies dan kunt u bellen met een zorgadviseur via het nummer 088-1311611. U kunt dan vragen stellen over mantelzorg of een second opinion. U kunt bellen met 088-1311657 voor een verzekeringscheck.