Telfort klantenservice

Als klant van Telfort kun je natuurlijk voor al je vragen en problemen contact opnemen met de klantenservice. Of het nu over de rekening van je telefoonabonnement gaat of over een internetstoring. Maar je kunt ook best veel problemen zelf al oplossen op de overzichtelijke website van Telfort. Daar kun je bijvoorbeeld in een heel handig schema heel gericht erg veel informatie opzoeken. Door een paar eenvoudige keuzes te maken kom je bij de gezochte informatie terecht. Lukt het je niet om op deze manier het antwoord op je vraag te vinden? Dan staat er een webcare team voor je klaar.

Webcare team en forum

Je kunt dit webcare team op verschillende manieren bereiken om je vraag aan ze voor te leggen. Zo zijn ze actief op Facebook en Twitter en kun je persoonlijk met ze chatten. Over het algemeen krijg je heel snel antwoord op je vragen. Daarnaast heeft Telfort ook nog een online forum, waar niet alleen het webcare team je vragen beantwoordt, maar ook andere klanten, die misschien al eerder dezelfde vraag hadden als jij en het antwoord dus al kennen. In totaal zijn er ruim 55.000 mensen op het forum actief. Op dit forum kun je ook nog ruim 39.000 oude topics doorzoeken op zoek naar nuttige informatie.

Telefonisch contact

In principe is de chat de snelste manier om antwoord op je vraag te krijgen. Maar het webcare team werkt alleen tijdens kantooruren, dus ’s avonds kun je beter het forum bezoeken. Je kunt natuurlijk ook altijd nog bellen. Het servicenummer voor Telfortklanten is 0900-9596. Op dit nummer word je tussen ’s ochtends 9 uur en ’s avonds 21 uur te woord gestaan door één van de medewerkers. Op zaterdag zitten ze tussen 10 en 17 uur voor je klaar. Acute problemen zoals diefstal of verlies van je telefoon kun je op dit nummer wel 24 uur per dag melden. Het bellen van dit telefoonnummer kost 50 cent per minuut.

Zakelijke servicenummers

Ben je een zakelijke klant van Telfort? Dan kun je voor al je vragen bellen naar het servicenummer 0800-2288027. Je kunt hier gratis terecht tijdens kantooruren. Vanuit het buitenland bel je naar +31887650200. Voor zakelijke klanten heeft Telfort nog een extra service. Zij kunnen ook contact opnemen via e-mail. Stuur je een mailtje tussen 8 en 17.30 dan krijg je nog dezelfde dag antwoord. Buiten deze tijden krijg je de volgende werkdag een reactie.

Persoonlijk contact

Tot slot kun je voor al je vragen en eventuele klachten natuurlijk ook nog aankloppen in een winkel van Telfort. Het blijft toch altijd prettig als je écht persoonlijk geholpen wordt. Op de website kun je eenvoudig nakijken welk filiaal voor jou het dichtste bij is. En voor zakelijke klanten zijn er de zakelijke partners. Dit zijn specialisten op het gebied van Telecom die met Telfort samenwerken en waar je ook prima terecht kunt. Zij hebben alle expertise die nodig is om je met al je vragen en problemen te helpen. Er zit er altijd wel eentje bij je in de buurt.

Contact met Telfort

Als je als klant contact wilt met Telfort, dan zijn daar een aantal manieren voor. Om te beginnen kun je gebruik maken van de diensten van het speciale webcare team. Deze klantenservicemedewerkers zijn actief op Twitter en Facebook en op het Telfort forum, waar je ze alle mogelijke vragen voor kunt leggen. In de meeste gevallen krijg je snel een reactie. Bovendien kun je ook handige tips of suggesties krijgen van andere klanten die Telfort volgen op Twitter, Facebook of het forum en zo dus ook jouw vragen kunnen lezen.

Chatten of bellen met Telfort

Vind je dat laatste juist niet fijn en heb je liever één op één contact met een medewerker van Telfort? Dan kun je ook met iemand chatten. Vragen die je in een persoonlijk chatbericht stelt worden heel snel beantwoord. Het webcare team is aanwezig tijdens kantooruren. Heb je nu juist ’s avonds iemand nodig, dan kun je ook bellen met Telfort. Telefonisch is Telfort bereikbaar van 9 uur in de ochtend tot 21 uur in de avond. Op zaterdag is dat van 10 tot 17 uur. Op zondag is Telfort niet bereikbaar, behalve voor het melden van verlies of diefstal van je smartphone. Dat kun je iedere dag, 24 uur per dag doorgeven, zodat direct je simkaart kan worden geblokkeerd. Het nummer voor al je vragen en problemen is 0900-9596 en kost 50 cent per minuut.

Contact met Telfort voor zakelijke klanten

Zakelijke klanten van Telfort hebben behalve de genoemde kanalen ook nog de mogelijkheid om een e-mail te sturen. Hiervoor zijn er twee e-mailadressen. Eentje voor alle vragen over mobiel: klantenservicemobiel@telfortzakelijk.com. En de andere voor vragen over vast bellen of internet: klantenservice@telfortzakelijk.com. Tussen 8 uur en 17.30 uur krijg je nog dezelfde dag een reactie, anders wordt het de volgende werkdag. Ook is er voor zakelijke klanten een apart telefoonnummer, 0800-2288027. Dit is een gratis nummer en te bereiken tijdens kantooruren.

Persoonlijk contact met Telfort

En dan kun je natuurlijk ook nog binnenlopen in een winkel van Telfort. Voor veel mensen, met name de wat oudere, gaat er toch nog altijd niets boven persoonlijke aandacht. Om diezelfde reden werkt Telfort ook samen met zakelijke partners. Dit zijn Telecomspecialisten, waar Telfort een samenwerkingsverband mee heeft. Zij zijn de lokale aanspreekpunten voor de zakelijke klanten. Op de website kun je kijken welke winkel of zakelijke partner het dichtst bij jou in de buurt zit.

Klantenservice van Telfort

Wanneer je contact zoekt met de klantenservice van Telfort, kan dat op meerdere manieren. Je kunt bellen naar 0900-9596. Dit nummer kost 50 cent per minuut. Je kunt naar een Telfort winkel bij jou in de buurt gaan. En je kunt natuurlijk je vraag stellen of een klacht indienen via het internet. Op de eigen website kun je heel veel informatie vinden, maar ook chatten met een medewerker of met andere klanten ideeën uitwisselen op het forum. Uiteraard is Telfort ook aanwezig op sociale media als Twitter en Facebook. Kortom, mogelijkheden zat en allemaal gratis en snel.