Tele2 Klantenservice

Tele2 is een telecomaanbieder die vaste en mobiele telefoniediensten aanbied, datanetwerken en internetdiensten. U kunt bijvoorbeeld een abonnement afsluiten voor mobiele telefonie, vaste telefonie, internet en televisie. Omdat het afsluiten van een abonnement ingewikkeld kan zijn en de problemen vaak van technische aard zijn heeft Tele2 een klantenservice die gespecialiseerd is in het beantwoorden van deze vragen. Er zijn vele manieren waarop u contact op kunt nemen met deze klantenservice. Naast deze klantenservice kunt u op de site ook terecht bij de veelgestelde vragen.

Contact Tele2

Een vraag stellen kan via social media, waaronder Facebook en Twitter. U kunt ook een vraag stellen via de chat of het forum op de website van Tele2. Hier kunt u 24 uur per dag terecht met uw vragen. Contact opnemen met de klantenservice kan ook via de telefoon of via een contactformulier. Wanneer u liever persoonlijk contact heeft kunt u langsgaan bij een winkel van Tele2. In een winkel zijn medewerkers aanwezig die u kunnen helpen met al uw vragen.

Wat is het Telefoonnummer van de klantenservice van Tele2?

Voor het stellen van uw vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice via het nummer 020-7544444 of het nummer 1200 als u een mobiel nummer heeft van Tele2. Dit nummer is te bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 9 uur ’s ochtends en 8 uur ’s avonds. Op zaterdag is het nummer bereikbaar van 9 uur ’s ochtends tot 6 uur ’s avonds. U kunt de klantenservice vanuit het buitenland bereiken via het nummer 31-640191602.