Simyo Klantenservice

Simyo is een aanbieder van mobiele telefonie en maakt gebruik van het netwerk van KPN. Omdat er gebruik wordt gemaakt van het netwerk van KPN is het netwerk erg betrouwbaar. Het aanbod van Simyo bestaat uit Sim Only abonnementen en Prepaid telefonie. Het is dus niet mogelijk om een mobiele telefoon te bestellen via Simyo. Simyo biedt over het algemeen erg voordelige abonnementen aan. Wanneer u hulp nodig heeft bij het uitzoeken van een abonnement kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Contact Simyo

Wanneer u ergens niet uit komt of wanneer u een vraag heeft dan kunt u deze stellen aan de klantenservice. U kunt uw vraag op vele verschillende manieren stellen. Via het forum op de website van Simyo kunt u uw vraag stellen. Uw vraag zal beantwoord worden door medewerkers of betrokken klanten. Daarnaast kunt u uw vraag stellen via Twitter of Facebook of via een e-mail. U kunt een e-mail sturen via het contactformulier. Het is daarnaast mogelijk om de klantenservice te bellen, bijvoorbeeld wanneer u snel een antwoord nodig heeft.

Wat is het Telefoonnummer van klantenservice Simyo?

U kunt op elke werkdag tussen 9 uur ’s ochtends en half 6 ’s avonds contact opnemen met de klantenservice van Simyo. Dit kunt u doen door te bellen met het nummer 0900-8090 of het nummer 1200. Dit laatste nummer kunt u bellen wanneer u mobiele telefonie afneemt bij Simyo. Op de website is te zien op welke momenten u het beste kunt bellen en hoe lang de wachttijd is op deze momenten.