Simpel Klantenservice

Simpel biedt in Nederland Sim Only abonnementen aan voor mobiele telefonie. Een Sim Only abonnement houdt in dat u alleen een abonnement afsluit voor diensten. Dit abonnement is exclusief een mobiele telefoon. Het is dus niet mogelijk om een abonnement inclusief een mobiele telefoon af te sluiten bij Simpel.

Contact Simpel

Als u een vraag heeft dan kunt u beginnen met het bekijken en doorlezen van de veelgestelde vragen op de website. Het komt namelijk veel voor dat een vraag vaak wordt gesteld en de kans is dus groot dat uw vraag tussen de veelgestelde vragen staat. Omdat veel zaken via Mijn Simpel zijn te regelen is het handig om dit van te voren te bekijken. U kunt namelijk online zelf uw bundels wijzigen of uw verbruik bekijken. U kunt contact opnemen met het webcare team wanneer u geen antwoord kunt vinden op uw vraag. Dit kunt u doen via Facebook en Twitter. Wanneer u liever een e-mail stuurt dan is dit mogelijk via het contactformulier op de website. U kunt daarnaast ook telefonisch uw vraag stellen aan de klantenservice.

Wat is het telefoonnummer van de klantenservice van Simpel?

U kunt de klantenservice van Simpel bereiken door te bellen met het nummer 088-1005757. Dit nummer kunt u op werkdagen bereiken tussen half 9 ’s ochtends en 9 uur ’s avonds. In het weekend is het nummer alleen op zaterdag bereikbaar van 9 uur ’s ochtends tot 6 uur ’s avonds. Zodra u dit nummer belt zult u een keuzemenu te horen krijgen waarna u doorverbonden zult worden met een medewerker van de klantenservice.