Oxxio Klantenservice

Oxxio is een energieleverancier in Nederland die groene stroom en gas levert. De klanten van Oxxio zijn zowel huishoudens als zakelijke klanten. Een van de thema’s waar Oxxio zich voor inzet is het grip bieden aan klanten op de energiekosten. Hiervoor heeft de energieleverancier gekozen om slimme meters uit te delen en door de mogelijkheid voor de klant om online zijn of haar energiezaken te regelen.

Contact Oxxio

Contact opnemen met Oxxio kan op veel manieren. Zo kunt u via de Oxxio App 24 uur per dag en 7 dagen per week een vraag stellen aan de klantenservice. U kunt er echter ook voor kiezen om telefonisch contact op te nemen. Als u liever een e-mail stuurt dan is dit ook mogelijk door gebruik te maken van het contactformulier op de website. U zult na het versturen van dit formulier binnen 3 dagen een antwoord ontvangen. Via social media kunt u ook uw vraag stellen. Dit kan zowel via Facebook als via Twitter. Op de website van Oxxio is veel informatie te vinden die je kan helpen bij het beantwoorden van uw vraag.

Telefoonnummer Oxxio

Voor telefonisch contact met de klantenservice kunt u bellen met het nummer 0900-5566777. Dit nummer kunt u bereiken op alle werkdagen van half 9 ’s ochtends tot 7 uur ’s avonds. Wanneer u dit nummer belt zult u eerst terechtkomen bij een keuzemenu. Een storing kunt u doorgeven via het Nationaal Storingsnummer 0800-9009. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar. De gemaakte melding zal worden doorgestuurd naar uw lokale netbeheerder zodat deze hiermee aan de slag kan.