NUON Klantenservice

NUON is een Nederlandse aanbieder van stroom en gas. Daarnaast bieden ze producten aan als stadwarmte, isolatie, ventilatie en huisbeveiliging. NUON is tevens de grootste groene stroom opwekker van heel Nederland en steunt daarom groene initiatieven zoals zonnepanelen en elektrisch rijden. Er worden diensten aangeboden aan zowel particuliere als zakelijke afnemers. Wanneer u een vraag heeft over bijvoorbeeld stroom of gas of wanneer u meer informatie zoekt dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van NUON.

Contact NUON

U kunt contact opnemen met NUON wanneer u een vraag heeft of wanneer u een probleem bent tegengekomen. Veel zaken kunt u zelf regelen via de website van NUON, namelijk via Mijn NUON. Op de website kunt u echter ook gebruik maken van de live chat, het forum of het contactformulier. Na het invullen van het contactformulier zal er contact met u worden opgenomen via een e-mail of via de telefoon. De live chat is bereikbaar op werkdagen van 8 uur ’s ochtends tot 10 uur ’s avonds. U kunt uw vraag ook stellen via social media waaronder Facebook en Twitter. Het is ook mogelijk om telefonisch contact te hebben met de klantenservice. Hiervoor zijn meerdere nummers beschikbaar.

Telefoonnummer NUON

Consumenten kunnen bellen met het telefoonnummer 0900-0808. Dit nummer kunt u bereiken op werkdagen van 8 uur ’s ochtends tot 6 uur ’s avonds. Ondernemers kunnen bellen met de Ondernemersdesk via het telefoonnummer 020-8920255. Wanneer u NUON vanuit het buitenland wilt bereiken kunt u bellen met 31-268450271. De gemiddelde wachttijd wordt aangegeven op de website van NUON.