NLE Klantenservice

De NLE of de Nederlandse Energie Maatschappij is een energiebedrijf in Nederland. Het bedrijf is ontstaan na de liberalisering van de energiemarkt in 2004. De liberalisering van de energiemarkt hield in dat mensen vanaf dat moment zelf konden bepalen bij wie ze energie afnamen. De NLE levert groene stroom en gas aan zowel particulieren als bedrijven.

Contact NLE

Wanneer u een vraag heeft of wanneer u een probleem wilt melden kunt u de klantenservice contacteren. Dit kunt u online doen via Twitter, Facebook, WhatsApp of het forum op de website van de NLE. Het is tevens mogelijk om uw vraag te stellen via de chat op de website. Op de website van de NLE kunt u veelgestelde vragen vinden. Dit zijn vragen die vaak worden gesteld en waar een antwoord op is gegeven. Daarnaast kunt u in het forum kijken of uw vraag als een eerder is gesteld. Door de veelgestelde vragen en het forum te bekijken kunt u vaak al een antwoord vinden op uw vraag.

Het telefoonnummer klantenservice NLE?

Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice van de NLE. Dit kunt u doen door het nummer 088-7307307 te bellen. Het nummer is te bereik op werkdagen van 8 uur ’s ochtends tot 6 uur ’s avonds. Wanneer u over wilt stappen of wanneer u vragen heeft over overstappen kunt u bellen met de overstaplijn. Hiervoor kunt u bellen met 0800-4664. Wanneer u te maken heeft kunt u het Nationaal Storingsnummer bellen via het nummer 0800-9009.