KPN klantenservice

Wanneer je klant bent van KPN dan kan het altijd voorkomen dat je vragen hebt over een factuur of over het product dat je afneemt. Sommige zaken kun je prima zelf online regelen via MijnKPN, maar wanneer dit niet lukt dan wil je liever persoonlijk contact met een medewerker. De medewerkers van de klantenservice zijn op verschillende manieren bereikbaar. Je kunt een medewerker het snelste spreken door contact te leggen via de live chat op de website van KPN. Daarnaast is het mogelijk om contact te leggen via het KPN forum, Facebook, Twitter of telefonisch.

Bereikbaarheid van KPN klantenservice

De klantenservice van KPN is bereikbaar op verschillende manieren. De snelste manier van contact leggen is via de live chat verbinding. Je kunt je vraag voorleggen aan een KPN medewerker. De KPN klantenservice is gratis telefonisch bereikbaar, echter kan het zijn dat de wachttijden lang zijn. Hiervoor is soms geduld nodig. KPN is niet bereikbaar per e-mail. Wel werken zij met contactformulieren die gecategoriseerd zijn. Zo kun je een apart contactformulier invullen als je vraag gaat over een factuur, het indienen van een klacht, MijnKPN of voor overige vragen. Aan de hand van het contactformulier neemt een medewerker contact met je op.

Veelgestelde vragen KPN klantenservice

Soms kun je het antwoord op je vraag eenvoudig terugvinden bij de veelgestelde vragen. Deze vind je op de Service en Contact pagina op de website. Hier kun je meer informatie vinden over het instellen van een toestel of hoe je een Cloud product kunt installeren. Op dezelfde pagina vind je een Top 4 Service. Hier wordt uitleg gegeven over je factuur en lees je wat je kunt doen als je jouw MijnKPN wachtwoord kwijt bent. Door eerst even te kijken op de Service en Contact pagina kun je wellicht zelf je probleem snel oplossen.

Wat is het telefoonnummer van de KPN klantenservice?

Indien je het probleem niet zelf kunt verhelpen dan kun je de KPN klantenservice bellen. De KPN klantenservice is niet bereikbaar per e-mail. Voor het afsluiten van een nieuw abonnement bel je met 0800-0410. Wanneer je een vraag hebt over je internet-, tv- en bellen abonnement dan bel je met 0800-0403. Voor vragen over mobiel bellen en mobiel internet bel je 0800-0105. Indien je een vraag wilt stellen over je ondernemerspakket, KPN EEN, Vaste telefonie en Cloud dan bel je 0800-0410. De klantenservice is 24/7 bereikbaar en via je mobiel kun je 1200 bellen.  

KPN klantenservice nummer

Wanneer je problemen ondervindt met één van de KPN producten wil je zo snel mogelijk een oplossing vinden. Bij KPN kan dit op verschillende manieren. Op de website van KPN vind je op de Service en Contact pagina de rubriek Veelgezocht. Hier kun je oplossingen vinden wanneer je een niet werkende internetverbinding hebt of wanneer je een trage Wi-Fi verbinding hebt. Je vindt hier ook meer informatie over e-mailinstellingen of wanneer je een verhuizing door wilt geven. Mocht je probleem hier niet tussen staan, dan kun je ook eens kijken bij de veelgestelde vragen.

KPN klantenservice nummer bereiken

Je kunt de medewerkers van KPN via de live chat verbinding, het KPN forum, Facebook, Twitter of telefonisch bereiken. Wanneer je besluit te bellen met de klantenservice dan is het belangrijk om je contract- of ordernummer bij de hand te houden. Medewerkers kunnen je dan sneller helpen. Als je een vraag hebt over een nieuw product dan bel je met de KPN klantenservice nummer 0800-0410. Indien je vraag gaat over mobiel bellen en mobiel internet dan is het juiste nummer 0800-0105. Heb je vragen over je internet, tv en bellen abonnement dan bel je naar 0800-0403. Voor alle andere pakketten bel je met 0800-0410.

Zelf oplossen

Het kan voorkomen dat je lang in de wachtrij staat wanneer je KPN klantenservice nummer belt. Dit kan komen doordat er een nieuw product op de markt is gekomen of dat u op de drukste momenten van de dag belt. Over veel onderwerpen kun je informatie terugvinden op de Service en Contact pagina. Misschien staat jouw probleem hier tussen. Het is helaas niet mogelijk om een e-mail te sturen naar de KPN klantenservice. Je kunt wel kiezen uit verschillende contactformulieren die je kunt invullen.  

KPN Contact

Indien je klant bent van KPN dan kan het voorkomen dat je een storing ondervindt, het internet opeens traag wordt of dat je een vraag hebt over je factuur. Om antwoord te krijgen op je vraag of een oplossing voor je probleem, ga je op zoek naar KPN contact. Er zijn verschillende mogelijkheden om contact te leggen met de KPN klantenservice. Je kunt gebruik maken van de live chat verbinding. Dit is de snelste manier om contact te leggen met een medewerker, of je kunt de Service en Contact pagina raadplegen op de website van het bedrijf. Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Wellicht staat jouw vraag hier wel tussen.

Telefonische bereikbaarheid KPN Contact

De klantenservice is 24/7 gratis bereikbaar. Als je met je mobiele telefoon wilt bellen dan toets je 1200 in. Mocht je juist problemen ondervinden met je mobiele telefoon waardoor mobiel bellen niet meer mogelijk is, dan bel je met een ander toestel naar 0800-0105. Als je een nieuw product wilt aanschaffen dan kun je de afdeling verkoop bereiken via 0800-0410. Heb je problemen met internet, tv en bellen dan bel je naar 0800-0403. Voor alle overige diensten, zoals je ondernemerspakket bel je naar 0800-0410. Je wordt dan doorverbonden met de juiste medewerker.

Andere kanalen voor KPN Contact

Je kunt niet alleen je vragen en problemen via de live chat verbinding en telefoon voorleggen, maar er zijn ook andere manieren om KPN contact te krijgen met medewerkers. Zo kun je KPN contact leggen via Facebook, Twitter of het forum. Je kunt het bedrijf geen e-mail sturen met je vraag. Het is wel mogelijk om een contactformulier in te vullen. Deze zijn ingedeeld in verschillende onderwerpen zodat jouw vraag of probleem bij de juiste medewerker terecht komt. Op welke manier je ook contact legt, houdt je contact- of ordernummer bij de hand.  

KPN klantenservice nummer

Als je het KPN klantenservice nummer wilt bellen dan is het handig om vooraf je contract- of ordernummer bij de hand te houden. Op deze manier kunnen de medewerkers sneller je gegevens inzien en je vraag goed beantwoorden. De klantenservice is onderverdeeld in verschillende categorieën. Het bedrijf biedt zoveel producten aan dat de klantenservice opgedeeld is naar de verschillende diensten. Zo worden de klanten sneller geholpen en weet je zeker dat de medewerker die je aan de lijn hebt ook verstand heeft van het product.

KPN klantenservice nummer bellen

Wanneer je een vraag hebt over een nieuw KPN product die je wilt afnemen dan bel je met de afdeling verkoop. Zij zijn bereikbaar op 0800-0410. Gaat je vraag over mobiel bellen en mobiel internet dan bel je naar 0800-0105. Voor vragen over je huidige internet, bellen en tv pakket dan bel je het KPN klantenservice nummer 0800-0403. Voor alle overige producten, zoals vaste telefonie, het ondernemerspakket of KPN EEN dan bel je naar 0800-0410. Het is ook mogelijk om via je mobiel het KPN klantenservice nummer te bellen door 1200 in te toetsen. Het KPN klantenservice nummer is gratis.

Andere mogelijkheden

Het kan zijn dat je belt tijdens een druk moment. De wachtrij kan dan aardig oplopen. Als je geen zin hebt om te wachten dan is het de moeite waard om even te kijken op de Service en Contact pagina. Misschien staat het antwoord van je vraag tussen de meest gestelde vragen. Op de pagina, bij Top 4 Service, lees je meer informatie over je factuur of wat je kunt doen als je het wachtwoord van MijnKPN kwijt bent. Naast het KPN klantenservice nummer bellen, kun je ook contact leggen via het forum, Facebook, Twitter, de live chat verbinding of door een contactformulier in te vullen.  

KPN Klantenservice

KPN is een aanbieder van vaste telefonie, mobiele telefonie, internet en televisie. De diensten vaste telefonie, internet en televisie kunnen afzonderlijk of in een alles-in-1 pakket worden afgenomen. Zowel zakelijke als particuliere klanten kunnen terecht bij KPN. Via de website van KPN kunt u erg veel zaken zelf regelen, zoals het door geven van een verhuizing of het verlengen van uw abonnement. Op de website is ook veel informatie te vinden, bijvoorbeeld in de veelgestelde vragen. Voor u contact opneemt met de klantenservice kunt u eerst deze vragen doornemen om te zien of uw vraag al is beantwoord.

Contact KPN

Er zijn veel verschillende manieren waarop u contact kunt opnemen met de klantenservice van KPN. De snelste optie is het stellen van uw vraag via de livechat op de website. Daarnaast kunt u op ieder gewenst moment terecht bij het forum. Hier wordt u geholpen door medewerkers en andere gebruikers. U kunt er ook voor kiezen om uw vraag te stellen via social media zoals Twitter en Facebook. Ten slotte kunt u er ook altijd voor kiezen om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice.

Telefoonnummer KPN

Wanneer u een vraag heeft over mobiel en mobiel internet kunt u bellen met het nummer 0800-0105 of het nummer 1200 als u belt met uw KPN mobiel abonnement of Prepaid. Beide nummers zijn 24 uur per dag gratis bereikbaar. Wanneer u een vraag heeft over internet, bellen of televisie kunt u contact opnemen met het nummer 0800-0402. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar op alle dagen van de week.