ING Klantenservice

ING is een bank in Nederland die producten aanbiedt zoals betalen, sparen, beleggen, hypotheken, lenen, verzekeren, pensioenen en mobiel en internet. Zowel particulieren als zakelijke klanten kunnen terecht bij ING. Via de website van ING kunt u veel informatie vinden over al deze producten. Mocht iets niet helemaal duidelijk zijn dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Contact ING

Contact opnemen met de klantenservice van de ING kan door middel van telefoon, chat of social media. Er zijn verschillende nummers die u kunt bellen. Elk nummer is bedoeld voor vragen over een bepaald onderwerp. U kunt ook kiezen om gebruik te maken van de chat op de website van ING. Via de chat heeft u direct contact met een medewerker van de klantenservice. Het is ook mogelijk om uw vraag te stellen via social media waaronder Twitter en Facebook. Als u liever persoonlijk contact heeft is het uiteraard altijd mogelijk om langs te gaan bij een kantoor bij u in de buurt.

Telefoonnummer ING

U kunt voor vragen, klachten en opmerkingen contact opnemen met het nummer 020-2288888. Dit nummer is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8 uur ’s ochtends tot 9 uur ’s avonds en op zaterdag van 9 uur ’s ochtends tot 5 uur ’s avonds. Voor het checken van uw saldo kunt u terecht bij het nummer 020-2288844. De servicedesk nabestaanden is te bereiken door te bellen met het nummer 020-2288877. Ten slotte kunt u de alarmlijn bellen wanneer u een melding wilt maken van een vermissing of diefstal en wanneer u uw pas wilt laten blokkeren. Dit kunt u doen via het nummer 020-2288800. Het checken van uw saldo en het blokkeren van uw pas is 24 uur per dag en 7 dagen per week mogelijk.