Bol.com Klantenservice

Bol.com is een webwinkel die al meerdere malen is uitgeroepen tot ‘Beste webwinkel van Nederland’. Het assortiment van Bol.com wordt regelmatig geüpdate en uitgebreid. Het assortiment bestaat uit onder andere boeken, films, elektronica, speelgoed, sieraden, make-up, babyartikelen, sportartikelen en woonaccessoires. Op de website van Bol.com wordt er veel informatie aangeboden. Zo is er een chatfunctie beschikbaar en staan er vele veelgestelde vragen op de website. Op deze manier kunt u in vele gevallen heel gemakkelijk een antwoord vinden op uw vraag of een oplossing voor uw probleem.

Contact Bol.com

Op elk moment van de dag kunt u contact opnemen met de klantenservice. Telefonisch is de klantenservice namelijk iedere dag te bereiken. U kunt er ook voor kiezen om een vraag te stellen via de live chat. Deze is al vanaf 7 uur ’s ochtends te bereiken. Een vraag stellen of een probleem melden kan ook gedaan worden via Facebook of via het sturen van een e-mail. Een e-mail kunt u sturen via het contactformulier op de website van Bol.com of door een e-mail te sturen naar de klantenservice. Het e-mailadres waar u uw mail naartoe kunt sturen is klantenservice@bol.com.

Wat is het Telefoonnummer van de klantenservice van Bol.com?

Het telefoonnummer dat u moet bellen om contact op te nemen met de klantenservice is 030-3104999. De klantenservice is op elk moment van de dag te bereiken en op elke dag van de week. De klantenservice is namelijk 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. U kunt deze klantenservice ook gebruiken voor het melden van een klacht.