Telefonie

Vakantie

Overheid

Bezorging

Shopping

Verzekeren

Alles in 1

Financieel

Energie

Klantenservice

Soms kan je contact opnemen via een betaalde telefoonnummer, soms een gewoon telefoonnummer. Soms via een contactformulier op een website, soms enkel via mail, en soms is er helemaal niets te vinden over een klantenservice. Niets is vervelender dan dat je iemand van een bedrijf wil spreken en het kan soms een wirwar van gegevens en voorwaarden zijn om contact op te kunnen nemen. Zoekgegevens.nl vindt dit ook en heeft hiervoor een zeer handige tool ontwikkeld.

Nooit meer zoeken naar contactgegevens

Vanaf nu hoef je niet meer te zoeken naar contactgegevens, want je vindt ze overzichtelijk en snel bij Zoekgegevens. De rijen met klantenservices worden regelmatig aangevuld en krijgen daarbij een update, zodat altijd accurate gegevens voor jou beschikbaar zijn. Je hebt zo des te sneller een antwoord op jouw vraagstuk bij het bedrijf wat je nodig hebt. En wij helpen je graag.

Een klantenservice vinden is zo gepiept

Iedereen heeft weleens een klantenservice nodig. En meestal omdat je iets wil vragen, je zit met een probleem of met een klacht en wil een bedrijf spreken. Het liefst niet via mail, maar gewoon via een mondeling contact. In welke situatie je ook zit, je wilt vlot geholpen worden met een antwoord of een oplossing voor hetgeen je bezig houdt. Dan rijst de volgende vraag in je op: “Hoe vind ik snel en gemakkelijk de klantenservice van een bedrijf?” En wij hebben voor jou een antwoord op deze prangende vraag.

Het snel en gemakkelijk een klantenservice vinden

Dit kan bij ons van Zoekgegevens.nl. Op de website vind je een hele handige tool die je helpt alle gegevens te vinden van de klantservice die jij op dat moment nodig hebt. Een grote database, die vaak en veelvuldig bijgewerkt wordt, vindt voor jou de gegevens die je zoekt. Superhandig. Via de website Zoekgegevens.nl kan je klikken op ‘Klantenservices’. Daar vind je in meerdere heldere categorieën verschillende soorten bedrijven. In één oogopslag kan je kiezen welke bedrijf jij zoekt, want ze staan allemaal voor jou op een rijtje.

Categorieën van de klantenservices

We zullen ze niet allemaal opsommen, maar dit zijn enkele van de soorten klantenservices die je kan vinden. De klantservices weergegeven op Zoekgegevens.nl zijn onder andere bedrijven op het gebied van telefonie, alles-in-één, bezorging, shopping, energie, vakantie en zelfs verzekeren. En daarnaast ook van de overheid en meerdere financiële bedrijven. Kortom, het zijn er vele. Zodoende hoef je nooit meer een website af te struinen naar de contact mogelijkheden van een bedrijf. Je vindt deze bedrijven namelijk op Zoekgegevens.nl. Het kan alleen hierom al handig zijn om de website onder je ‘Favorieten’ te zetten.

Wat is een klantenservice?

Een klantenservice wordt ook wel klantendienst, aftersales of customer service genoemd. Eigenlijk is het een afdeling of medewerkers van een bedrijf, welke zich bezig houden met de zaken in relatie tot de klant. Zij houden zich bezig met het onderhouden van deze bedrijf – klant relatie. Vaak hebben grotere bedrijven hiervoor een aparte afdeling met speciale medewerkers die zich hiermee bezig houden. In middelgrote en kleine bedrijven zijn het vaak de ‘normale’ medewerkers die ook deze taken op zich nemen. Overigens zou iedereen binnen een bedrijf wie contact heeft met klant zich altijd bewust moeten zijn van klantenservice.

Bereikbaarheid van een klantenservice

Het is iedereen wel eens overkomen, het zoeken naar een klantenservice. Hoe en op welke tijden zijn ze bereikbaar? Sommige klantenservices maken gebruik van een servicenummer of informatienummer. Dit kan een gratis telefoonnummer zijn, maar je hebt ook wel eens kans dat het een betaalde service is. Let hier dus op bij het bellen naar een nummer van een bedrijf. Een telefoonnummer wat begint met ‘0800-‘ is gratis en een nummer wat begint met ‘0900-‘ niet. Het bedrag wat je betaald, naast je ‘normale’ belkosten kan verschillen. Het bedrijf is verplicht dit vooraf aan jou te vermelden.

Klachten over een klantenservice?

Als je klachten hebt over de klantenservice van een bedrijf, dan maak dit zo snel mogelijk kenbaar aan het bedrijf. Wil je het zakelijk en juridisch correct aanpakken dan verstuur je een aangetekende brief waarin je zoveel mogelijk details, data en tijdstippen vermeldt. Vervolgens onderteken je de brief en zorg je voor een kopie. Bewaar ook het bewijs wat je krijgt van de aangetekende verzending bij het postkantoor. Indien je een rechtsbijstand verzekering hebt, dan is het raadzaam om hier vooraf contact mee te leggen. De klantenservices van verzekeringsbedrijven vind je ook op Zoekgegevens.nl trouwens. Doe er je voordeel mee.